Сторінка музкерівника
Все починається з дитинства , в тому числі культура – і загальна , і художня тобто пов'язана з мистецтвом. Її основа закладається вже в дитячому садочку, на заняттях з музикою , малюванням , художньою літературою , театром. Музикальні здібності , як і багато інших формуються і розвиваються в діяльності.Традиційно в нашому дитячому садку було і залишається п'ять основних видів музичної діяльності : слухання музики , музичний рух , спів , гра на дитячих музичних інструментах та гра-драматизація. На музичних заняттях ми слухаємо музику різних напрямків : класичну , народну (фольклор ) ; розрізняємо жанри музики - марш , танець , пісня , колискова ; вчимося слухати і чути музику , характеризувати її ; розвиваємо образне мислення , накопичення музичних вражень .Я , як музичний керівник ДНЗ велику увагу приділяю класичній музиці на музичних заняттях , саме « класика » формує духовний світ людини в цілому.
Спів - один з найскладніших розділів музичної роботи з дітьми. Адже тут важливо не тільки розучування співанок, ,пісень , чисте імпровізування ( за віком) , але і постановка співочих голосів, формування елементарних співочих навичок , визначення природного типа голоса кожної дитини , що дозволяє зберегти здоров'я співочого апарату дітей. Цей розділ включає роботу музичного керівника над виразністю і музикальністю виконання пісень , розспівок ...
Заняття музикальним рухом (вправа , танці , хороводи , танці ) вчать дітей вільному розкріпаченому виконанню природних рухів , умінню володіти своїм тілом , рухатися ритмічно під музику , підбирати танцювальний рух самостійно , в залежності від музичного твору (народний танець , сучасний , хоровод ,обряд , характерний танець ... ) Музична гра - драматизація - це вид дитячої діяльності - один з найулюбленіших і популярних у дітей.Тут і різні музичні і нарешті сама драматизація. Діти дуже люблять приймати на себе будь-які образ , будь це принцеса і принц , пірат або мушкетер , герой казки або жвава квітка ... Тут головне - дати дітям розкритися , а робота музичного керівника обєднати у виставі і діток, і різні види дитячої діяльності .
І ,нарешті , п'ятий вид музичної діяльності - гра на музичних інструментах.Тут ми вчимося навичкам гри на музичних інструментах , вчимося розрізняти тембр , забарвлення музичного інструмента; слухаємо в записі соло гри на скрипці , віолончелі , флейті , трубі , роялі , саксофоні і т . д. Також даю дітям поняття про оркестр , видах оркестрів (духовий , народний , симфонічний , естрадно - симфонічний ... ) У нашому садочку проводяться свята і розваги різної спрямованості: осінній цикл , зимовий « До нас прийшов Св.Миколай » ; Новорічний ранок , Зимові посиділки, свято до Міжнародного жіночого дня , вечір сміху , Випускний бал , свято « Здраствуй , літо ! », Великдень; розвага на різну тематику , музично -спортивні розвага , в яких музика і фізкультура , рухи переплітаються і стають одним цілим.Наші дітки беруть активну участь у міських заходах музично -естетичного циклу : на День Дошкільника ми поклали танець з стрічками «Дружба» , завжди беремо участь у міському конкурсі « Таланти твої , Україно » за номінаціями вірш , вокал , танець: танці « Цукерочки » , « Кадриль » , «Народження Дюймовочки » , пісні « Я намалюю щастя» , пісня « Дюймовочки ».
У квітні 2013 пройшов мюзикл « Дюймовочка » за участю наших вихованців.Весь мюзикл був побудований на класичній музиці , грі дітей: вони і співали , і танцювали , і декламували ( монологи , діалоги ) .
Отже, очевидно , що весь зміст діяльності музкерівника в дитячому садку спрямоване на різнобічну музичну і загальний розвиток дитини.
|
|