ВУЗ ШАГ

Педагогічний колектив

СПРАВЖНІЙ ПЕДАГОГ - це мудрий наставник, лагідний вихователь, терплячий учитель, тонкий психолог, знавець дитячої душі, найперший порадник для дитини і найбільший друг, людина, з допомогою якої юна особистість пізнає цей світ. Для  цього замало університетів і книжок. Потрібне покликання від бога, з яким народжуються. Далеко не кожен здатен присвятити себе служінню найвеличнішій на землі справі - формуванню людини. А ті, хто взявся виконувати цю відповідальну місію, мають бути свідомими свого вибору, не вагаючись і не відступаючи, йти до поставленої мети. 

Помилки педагогів - найстрашніші, бо стосуються найтоншої матерії - дитячої душі, і навіть найменша хиба, випадкова неуважність може позначитися на подальшому становленні характеру малюка.

Вихователю, як нікому іншому, треба йти в ногу з часом, бо він виховує якісно нове покоління, що виросте на досягненнях науково - технічного прогресу та нового мистецтва. Тому педагог має постійно самовдосконалюватися, опановувати нові форми, методи та прийоми роботи з дітьми та віднаходити власні.

Вихователь - невтомний дослідник і винахідник. Він вивчає кожну дитину як особистість. шукає індивідуальні підходи. Його головне завдання - не просто дати дошкільникові певні знання, сформувати вміння і навички, а створити умови для всебічного розвитку його особистості, а надихнути на творчість, показати всі можливі шляхи взаємодії зі світом, допомогти знайти себе і всоє місце в ньому.

 

                                           ЗАПОВІДІ ПЕДАГОГАМ  

1. Ніколи не торкайтеся дитини, доки вона в тій чи іншій формі не проявить згоди на це.

2. Ніколи не кажіть нічого поганого про дитину ( ані за її присутності, ані за відсутності).

3. Сконцентруйте увагу на позитивному і наголошуйте на всьому хорошому. Тоді поступово все менше місця лишається для негативного.

4. Активно дбайте про середовище. Допоможіть дитині  встановити конструктивний звязок  із ним. Покажіть правильне розташування речей і продемонструйте, як ними користуватися.

5. Будьте завжди готові приділити дитині увагу, коли вона цього потребує. Завжди вислухайте її і знайдіть відповідь на будь - яке її запитання.

6. Ставтеся до дитини з повагою, коли вона відпочиває від роботи, спостерігайте за роботою інших, або розмірковує про те, що вона зробила чи робитиме. Жодним чином не змушуйте її зайнятись у цей час чимось іншим.

7. Ставтеся до дитини з  повагою, якщо вона робить помилку і може її виправити, але твердо і негайно припиніть її деструктивну поведінку щодо середовища, щодо себе або інших людей.

8. Завжди зявляйтеся біля дитини, яка шукає собі справу і відходьте непомітно, коли вона справу обрала. 

9. Показуйте раз у раз дитині вправи, від яких вона раніше відмовилялася. Допоможіть їй подолати труднощі та позбутися недоліків, робіть це шляхом оновлення середовища, дбайливо, з добрім настроєм і у тиші. Ваші слова  мають бути лагідними, голос приємним.

10. Завжди поводьтеся з дитиною коректно, спираючись на краще в її манерах і поведінці. Демонструйте найкраще, що є у вас самих.